Download nu de de VerzekeringApp

vapp social media-websiteElk moment van de dag inzage in uw verzekeringen door gebruik te maken van de VerzekeringApp. Eenvoudig en snel. Installeer de VerzekeringApp nu!

Het ideaal van Nh1816 Verzekeringen is een snelle, doelmatige en volledig papierloze informatie uitwisseling tussen klant, verzekeringsadviseur en verzekeraar. Daarom stellen wij klanten in staat hun polisadministratie online te beheren. Inclusief het leveren van digitale polissen. Ook is met de unieke VerzekeringApp alle relevante informatie voor de klant mobiel beschikbaar voor iOS en Android smartphones en tablets.
Wilt u uw verzekeringszaken ook via uw smartphone of tablet kunnen regelen?

Download dan de VerzekeringApp

VerzekeringApp Google Play

Nadat u de VerzekeringApp heeft gedownload, vraagt de app om uw inloggegevens. Die staan op uw verzekeringspas die u hebt gekregen. Heeft u vragen of opmerkingen over de VerzekeringApp, neem dan contact op met Marinus Jansen Hypotheken en Verzekeringen.

Veelgestelde vragen
  1. Ik kan niet inloggen, wat moet ik nu doen?
    Controleer de volgende punten:
  • Heeft u de VerzekeringApp gedownload? Onze 200 jaar app is bestemd voor de verzekeringsadviseur.
  • Heeft u een verzekeringspas? Zo ja, dan kunt u hier het pasnummer en het wachtwoord vinden. Bijvoorbeeld xxxxxxx / xxxxxxx
  • Let goed op dat u de juiste gegevens invult. Het wachtwoord kan symbolen of tekens bevatten die op elkaar lijken en is hoofdlettergevoelig.
  1. Ik heb alle controlepunten doorlopen en kan nog steeds niet inloggen, wat nu?
    Maak in dit geval een afbeelding van het scherm waar u zich op dat moment bevindt. Stuur deze afbeelding met uw vraag naar marketing@nh1816.nl. Een afbeelding maken doet u als volgt.
  • iOS (iPhone/iPad): Druk de HOME knop en Standby knop tegelijkertijd in en laat direct weer los. De afbeelding komt onder uw foto’s te staan.
  • Android: Druk de HOME knop en de Standby knop tegelijkerijd in en houdt deze 1 a 2 seconden vast. Laat beide knoppen daarna weer los. De afbeelding komt onder uw foto’s te staan.
  1. Ik kan mijn polisgegevens niet inzien, hoe kan dit?
    Het kan zijn dat u net klant bent geworden. Het duurt enkele werkdagen om de polisgegevens in de VerzekeringApp zichtbaar te krijgen. Kunt u na 10 werkdagen uw polisgegevens nog steeds niet raadplegen, neem dan contact op met de marketing afdeling via marketing@nh1816.nl.